101206

Hej mina vänner. Hur har helgen varit? Min har varit lugn och skön, jag jobbade visserligen i lördags men det var ganska lugnt på bageriet och sedan har jag bara varit hemma och pysslat i lägenheten och gosat med min älskling. Vi har försökt installera vår digitalbox men självklart är det något fel så jag måste skicka tillbaka den! Jag avskyr när man går och väntar och ser fram emot att få något och så är det trasigt! Men men, vi får hoppas att det löser sig snart.

Idag är det dags för arbete igen, jag håller på att bli förskyld också och har ont i halsen och hosta, men jag hoppas att det inte ska bli värre. Jag får dricka massor av te och ta mina vitaminer =P.

Hoppas att ni får en bra start på er vecka! /jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0