30 December

Hej mina vänner. Nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera på ett tag, har helt enkelt inte haft tid, och när jag haft tid har jag inte orkat! Det är hemskt men så är det.

Nu är allt julfirande över och jag har haft en riktigt fin julhelg, iår firades julafton på Järle gård tillsammans med min älskling och hans familj och släkt. Det kändes väldigt konstigt att inte fira med min egen familj och släkt, men det är så livet är, och nu när jag är sambo så får man helt enkelt rätta sig efter det. Nästa år blir det att fira hos min familj!

Men självklart så har vi även hälsat på hemma hos min familj i söderköping, och vi hade sådan himla tur att  både mormor, morfar, farmor, farfar och min farbror  faktiskt kunde komma då också så i hade en riktig mini-jul.

Jösses vad mycket paket vi har fått! Vi måste ha varit riktigt snälla iår. Det mesta har så klart varit till vår gemensamma lägenhet och det har blivit så otroligt fint här hemma nu!
Idag har mormor och morfar varit här och satt upp gardiner som vi fick av dem i julklapp, så nu är det riktigt ombonat och mysigt.

I eftermiddag har jag varit en stund på stan och köpt present till min kära vän Amanda som vi ska fira imorgon, och så tog jag ett varv förbi systembolaget för att inhandla lite gott till morgondagen. Fy fasen säger jag bara... jag stod i kö i tjugo minuter inne på systemet! Vi svenskar är hemska på att köpa sprit!!

Nu ska jag vänta på att min underbara pojke kommer hem från sin kompis så ska vi gå och handla lite mat till kvällen =).
Hoppas att ni haft en supermysig jul och att ni får ett riktigt roligt nyår! /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0