101002

God dag mina vänner. Idag blev jag halvt väckt av min kära vän Amanda som tyckte vi skulle gå ut och gå en sväng, så det blev det första jag tog mig för idag, vi tog en långpromenad och var ute nästan en och en halv timme. Superhärligt var det, det är sådär lagom varmt ute idag så man fryser lite när man precis gått ut men sedan får man upp värmen utan att bli sådär äckligt varm och svettig, perfekt.
Nu har jag slevat i mig en tallrik gröt (duktiga mig), och ska börja ta tag i städningen av mitt rum. Det ligger saker överallt och dammråttorna börjar snart bilda ben under sängen, så nu är det dags för en storstädning!
Hoppas ni får en härlig lördag. /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0