100913

Snart läggdags för min del, har varit en lång dag och det är upp vid fem imorgon för att jobba igen. Men jag tänkte slänga in ett litet inlägg och iallafall tacka för all bra respons jag fått på min nya blogg. Ni är jättegulliga allihopa!

Idag har det som sagt varit en väldigt lång dag och jag kan lugnt säga att jag är vråltrött. Jag sov hos min älskade pojkvän inatt vilket var hur härligt som helst, behövde verkligen en skön natts sömn efter helgen! Jag började jobbet vid tolv idag och innan dess åkte jag hem för att lämna bilen och hälsa på familjen lite, och framförallt önska min lillasyster lycka till på uppkörningen.
På jobbet var det riktigt lugnt och skönt faktiskt, men det gör tyvärr att tiden går ganska långsamt och eftersom att jag hade stängningen idag så slutade jag inte förän vid halv sju.

Jag måste säga att jag älskar mitt jobb, jag älskar dofterna av nybakat bröd och kaffe, jag älskar att stå i köket och lägga ihop smörgås efter smörgås, och jag älskar att ta emot våra underbara kunder ute i butiken. Det är så härligt att träffa så mycket människor varje dag, det finns mindre trevliga kunder är klart och det är alltid en utmaning att få dem nöjda, men så finns det de där riktigt underbara människorna som bara lyser upp tillvaron och gör jobbet så mycket mer värt, och det är majoriteten av våra kunder. Nej jag känner mig faktiskt mycket lyckligt lottad som fått ett jobb som jag trivs så bra med och där jag får ha såhär pass mycket kundkontakt, det gör det mycket lättare att kliva upp ur sängen på morgonen (fast att den ringer vid 5.00!!).

Nej nu ska jag sluta babbla och krypa ner under täcket.
Godnatt mina vänner!/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: ja dom är så himmla goda! :D

2010-09-13 @ 21:40:14
URL: http://mandiizkool.blogg.se/
Postat av: denize

jaha okej va kul! :D

2010-09-13 @ 22:09:41
URL: http://ddenize.blogg.se/
Postat av: Malin Sundin

hmm, ja den går på bio nu tror jag :) ja se den, det tycker jag verkligen!

2010-09-13 @ 22:25:12
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0