100928

 


Söta Therese (äldre bild)

Det blåser halv storm ute idag och jag sitter här i en stickad kofta och ändå huttrar jag, nästan så jag vill gå omkring i halsduk och vantar.
Idag jobbade jag förmiddag på bageriet vilket innebar att jag slutade redan vid två, det är så underbart skönt med sådana dagar. Efter jobbet träffade jag min kära vän Therese ett tag för att prata lite strunt, blev en diskution om allt mellan himmel och jord, eller iallafall om pojkar, jobb och invandringspolitik. Sånt där man brukar prata om med andra ord =P (kanske inte invandringspolitik så ofta).
Nu blir det att ge sig av till stallet i blåsten och få lite gjort där, sedan hade jag faktiskt tänkt baka lite bullar om orken räcker till det också.
Hoppas ni har en superduper bra tisdag mina vänner! /Jennifer

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0