100930

Jag kan verkligen inte förstå vart tiden tar vägen, det var inte längesedan jag var ute i Tyreslöt på midsommarfirande, men när man kollar in kalendern är det redan sista September, jag menar what the fuck?! Men nu är hösten verkligen här och det kändes imorse kan jag lova, när jag gick till bussen klockan sex så knastrade löven under skorna av all frost. Jag får dock en liten mysig känsla av hösten, jag älskar känslan man får när man går utanför dörren och man nästan kiknar (stavning?) av den kalla, friska luften som fyller lungorna. Det är så mycket skönare än den heta, kvava sommarluften.

Nu är jag precis hemkommen efter ännu en dag på jobbet och nu ska jag bara vila resten av dagen, känner inte för att göra ett endaste dugg. Möjligen ta en promenad senare för att rensa huvudet lite men annars blir det en mysig eftermiddag inne i värmen.
Hoppas ni har en riktigt bra torsdag mina vänner! /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0