Hej och välkomna!



Tycker du om att baka?
Tycker du om att äta och njuta av livets godsaker?
Tycker du om att känna doften av nybakad äppelpaj och kanelbulle i ditt hem?
Då har du klickat er in på rätt blogg kan jag meddela!

Mitt namn är Jennifer Svensson, jag är 20 år gammal och jag älskar allt det som står här ovan.
Här på bloggen kommer jag att lägga in min allra bästa recept på allt från matbröd, tårtor, efterrätter och bullar.  
Jag kommer även skriva om min vardag, när jag har något roligt att rapportera.
Jag hoppas att ni kommer att läsa min blogg och tycka att den är rolig och insprerande, har ni något att påpeka så tveka inte att skriva en kommentar, tipsa även gärna om ni har några favoritrecept som ni skulle vilja dela med er av!

Välkomna!/Jennifer

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0