Söndag hos pojken min


Som ni märkt har jag inte haft någon direkt blogglust på ett tag, har varit så trött och inte haft så mycket att skriva om så det har blivit en liten paus. Men idag tänkte jag skriva lite, inte för att jag har något vettigt att säga, bara för att jag har lust. Jag sitter hemma hos Isak och ska snart gå och köpa lite lunch. Vi är otroligt sega idag och har bara legat och dragit oss i sängen hela morgonen. Men nu kurrar magen så det får bli en sväng till affären och inhandla något att fylla upp med =). Hoppas ni får en bra söndag! /Jennifer

Kommentarer
Postat av: nathalie

Åh tack visst är hon! hehe :) jag ser dig oxå ibland där inne, hoppas allt är bra med dig! :)

2010-09-26 @ 13:55:24
URL: http://nathaliesaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0