ZzZz...



Usch, för tidiga morgnar, och usch för jobbiga väckarklockssignaler! Min klocka har en sådan där fruktansvärt hög och genomträngande ton som utan tvekan skulle kunna väcka de döda, och för mig som vaknar av att minsta lilla, är den väldigt onödig. Det är inte ett skönt sätt att vakna kockan 5.00 på morgonen. Får nog försöka se mig om efter en ny, eller så kan jag ju ställa mobilen, det kan jag göra, smart Jennifer!

Nu bär det iallafall iväg till jobbet snart, skönt med ett tidigt pass trotts allt, slutar redan vid två. Efter jobbet blir det nog att umgås med min vän Amanda, och så ska jag äntligen försöka ta tag i träningen igen, undrar vad jag ska hitta på?

Hoppas ni får en riktigt bra dag mina vänner!/ Jennifer

 


Kommentarer
Postat av: sofen *foto-vardag*

SV: Haha, det är väl så:)

2010-09-14 @ 07:51:18
URL: http://femteandetaget.blogg.se/
Postat av: Malin Sundin

jo faktiskt, finns en hel del :)



det är bara bra med mig, ska börja plugga snart, är lite för seg för det dock. hur är det med dig? :)

2010-09-14 @ 10:47:06
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0